Prodejní weby   

Dnes už může mít svůj web každý, díky šablonám. Nebude sice úplně v moci uživatele i když jdou šablony upravit, ale pro základní informace jsou takovéto stránky naprosto dostačující. Prodejní web je však poněkud něco jiného. Zde musí vše být tak, jak si majitel přeje. A hlavně, musí být vidět a musí fungovat. Takže, když pomineme estetickou stránku věci, musí tvůrci webu hlídat hlavně tyto dvě věci. 

O tu první se stará specialista na SEO. Ten to musí SEO nástroji zařídit tak, aby byl web po vyhledávání, pokud možno na nejvyšším místě žebříčku, tedy, aby byl hned první. Někteří lidé se domnívají, že si SEO koupí na DVD a hotovo. To ovšem jaksi nejde. Ona je to sada různých programů a nástrojů, které se musí umět používat. Pokud je někde chyba, objeví se stránka až někde dole, pokud vůbec a web neprodává. To proto, že každý klikne hned na to co vidí a nebude zbytečně rolovat nakonec výběru.  

web

To, aby byly stránky funkční je poněkud jiná záležitost. Zde také hrozí více nebezpečí. Může to být pád stránek, jejich zahlcení, nebo je může napadnout hacker. Vždy jde o průšvih, kterému se musí předcházet. Proto je zde tým, který to hlídá dvacet čtyři hodin denně a sedm dní v týdnu. Vše musí být zařízeno tak, aby nedošlo k žádné z výše popsaných situací. Pak už totiž může být pozdě, i přes veškeré zálohy. Odborníci placení majitelem proto sledují dění kolem a pokud se něco děje, ihned zasahují.  

monitor

Vlastnictví webu nikomu neukládá nějaké povinnosti, ale majitelé těch prodejních si musí, nebo by měli, pohlídat falešné informace. Mají s tím pak problémy jen oni sami. Nota bene, že negativní příspěvek v hodnocení také není dobrý. Ano, jde smazat, ale je to řešení? Až budete příště procházet internetem, tak zvaně brouzdat, povšimněte si webů jako takových. Když už o nich nyní máte více informací, budou možná pro vás ještě zajímavější.